fantastisk kväll

Igår var en av årets absolut finaste kvällar. En underbar rosa himmel avslutade vår grillafton, för att sedan omvandlas till en kolsvart himmel med åska, blixtar och regn. Jag vet inte varför men jag sover otroligt bra sådana nätter. Det inger ett lugn. Innan ovädret utbröt var kvällen hur mysig som helst. En massa grillad mat, flera olika sorters korvar, grillspett och spareribs. Mums! Potatissallad och potatisgratäng till detta.  I goda vänners lag. Kan nästan inte bli bättre :)
Följande bild tog jag precis innan solen gick ner. Kunde inte motstå. Även om träden är i vägen så är det just de träden som ramar in denna underbara plats. Min oas :)



Nu är det åter igen dags för mig att lämna landet en stund för ett besök i storstaden. Hem till lägenheten och göra några ärenden. Jag trivs såhär års, halva mitt liv i stan och halva på landet. Eller kanske egentligen 30/70? :) Underbart är det oavsett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0