härlig cykeltur :)

Trampade en lång runda på cykel med mamma nu på förmiddagen. Underbart :) Helt fantastiskt väder och så härligt att insupa alla dofter och bilder. Nästan picture perfect. Sen blev det en helt underbar frukost med jordgubbar och vaniljyogurt. Mums. Nästan standard frukost såhär års för min del.
Nu ska jag ut i trädgården en stund, framförallt i trädgårdslandet. Mina underbara tomatplantor (som faktiskt inte stått i växthus alls) har börjat få frukt och detta måste jag titta nämre på. Dessutom behöver mina nya bärbuskar lite kärlek och odlingskragarnas växter behöver lukas. Busy busy :) Men finns det något bättre att göra en ledig måndag som denna? Troligen inte.
Förhoppningsvis lägger jag upp några bilder i eftermiddag/kväll. Vill dela med mig av min oas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0