inspiration :)

Jag är tokig i bilder, andras och mina egna, för att hitta inspiration och bilda mig nya uppfattningar och idéer och väcka tankar på nya projekt. En sak som jag verkligen älskar är att odla på höjden och att odla inomhus. Nu tänker jag kanske framförallt på att odla ätbara saker. Dessutom är jag svag för gamla vackra fönster och dörrar till växthus. Och jag har en tanke på att bygga ett sådant här nu under våren. Tanken om en uteplats med utsikt mot trädgårdlandet finns också så vi får väl se var det slutar :) Eftersom jag bor i stan men har min oas ute hos mamma på landet så ska hela morgondagen spenderas där ute med hundar och katter och fågelkvitter. Ska dels klippa äppleträd och dels röja undan det sista som behöver åtgärdas i trädgårdlandet. Det lär även bli tulpanspaning :)
Bilder utlovas imorgon kväll, tills dess får ni njuta av följande inspirationbilder:









Och lite påskinspiration :)



Bilderna har jag lånat från Village och Livet hemma - Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0