underbara landet!

Idag har det varit ganska dåligt väder och dagen har därför främst spenderats inomhus, med undantag för ett besök hos min kusin som fyller år idag och hundpromenad. Men gårdagen däremot var underbar med ca 12 grader, strålande sol och jag var ute nästan precis hela långa dagen. Underbart :)
Här kommer lite bilder på trädklippning, vårblommor, hundar och annat. Underbara vår. Underbara landet! Jag är verkligen en delad person. Älskar att bo mitt i storstan (japp, Helsingborg kvalar in på topp tio bland största städer i Sverige. Plats 7 tror jag?) men som också trivs obeskrivligt bra ute på landet och allt vad det livet innebär.


En massa (några hundra..) äppleträd att klippa, hundarna leker i bakgrunden.


Finaste Kicki.


Sol över äppleodlingen.


Blommande krokusar.


Lite lite is kvar på dammarna men vårsolen bryter sig in mellan träden.


Solnedgången från bilen på väg tillbaka in till stan.

Hoppas ni alla hade en minst lika fin onsdag som jag och att morgondagen bjuder på soligare väder än vad denna torsdag gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0