vår i luften!

Idag är en helt fanastisk vårdag här i Helsingborg. Jag har suttit på balkongen med en stor kopp kaffe och laptopen för lite plugg och bara njutit. Hur underbart? Väldigt underbart skulle jag vilja säga :)
Det märks även i skog och mark att våren är på ingång. Och även i affärerna. Lökar och fröer och trädgårdredskap tas fram och påskpyntet är ett säkert vårtecken tycker jag.

Tittar mest in här idag för att göra en liten uppdatering, mitt trädgårsbloggande gick väl sådär förra året. Men 2011 var ett otroligt tufft år och även om jag la ner mycket tid på att göra ett nytt trädgårdsland och odla grönsaker och fixa med blommor och så vidare som jag alltid gör så hade jag ingen inspiration att skriva om det eller ta foton för att dela med mig. Men i år blir det ändring på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0